Diş Fiyatı Hesaplama

Her insanın diş yapısı ve diş bakımı farklı olması nedeniyle çoğu zaman diş klinikleri telefondan veya web tabanlı görüşmeler esnasında fiyat vermekte zorlanmaktadır. Kesin fiyatların verilmesi zor olan konuların en başında diş teli ve implant tedavileri gelmektedir. Sizin için bu tedavilerin işleyişi ve taban fiyatı hesaplama konusunda bilgi vermek istiyoruz. Diş fiyatı hesaplama, hastadaki diş sorunlarına göre, tedavi uygulanacak diş sayısı ve çene durumuna göre değişmektedir.

Hesapla'ya tıklayın, sayfa yenilenerek fiyat hesaplanacaktır!.

TAHMİNİ DİŞ TELİ FİYATI: TL

. . .

Yukarıda verilen tabloda size en uygun olan seçenekleri seçerek kendi diş fiyatınızı bulabilirsiniz. Unutmayınki bu fiyatlar belirli varsayımlar ile oluşturulmaktadır ve kesin bir fiyat vermemektedir. Kesin fiyatlar için uzman doktorların detaylı inceleme ve tahliller sonrasında klinikler verebilmektedir. Size hizmet veren klinikler bu tedavilerden her hangi birisini yaparken öncelikle çene röntgeni ve tahlil gibi istekleri bulunmaktadır. Dijital olarak bu kadar net bilgilerin toplanamayacağı için kesin fiyatlar bulabilme şansınızda olmuyor. Ama taban fiyatları baz alarak tedavinizin ortalama ne kadar fiyatlar ile olacağını diş fiyatı hesaplama tablosundan öğrenebilirsiniz!.

Diş Fiyatı Hesaplama Sapma Payı Ne Kadar?

Ortalama fiyatların esas alınarak hazırlandığı bu hesaplama tablosu tam anlamıyla kesin fiyatları vermemesinin temel nedenlerinden birisi şehirlere göre ve kliniklere göre fiyatların değişmesi, hastaların diş ve çene yapılarının farklılık göstermesidir. Tablo fiyatları hesaplarken belirli taban fiyatların çarpımını kullanarak hesaplamaktadır ve kadar farklılık arasında net sonuçlar vermemesi çok doğaldır. Sapma yapını hesaplamakta bir o kadar yanlış olmaktadır, ama olabildiğince güncel fiyatlar ile %70 oranında doğru fiyatları verdiğini söyleyebiliriz.